dijous, 12 de març del 2009

Días de Reyes Magos

Ha sortit ja la tercera edició de la novel·la Días de Reyes Magos, Aquella edició crítica que vaig anotar, prologar i estudiar està donant molt de si, i és per estar-ne content. En dos anys, tres edicions ja.
El dia 16 d'abril vaig a l'IES Sta. Eugènia a fer-los la presentació del "puzzle" explicatiu. Es tracta d'una xerrada que explica les claus interpretatives de l'obra a través de les il·lustracions, presentades com si es tractés d'anar composant un trencaclosques.

També a la vida ens passen coses que no entenem, que no ens encaixen. Quan passa el temps, però, anem completant el trencaclosques vital i anem comprenent, amb visió de conjunt, el sentit de cada peça.

5 comentaris:

Frank Bayer ha dit...

Mai m'havia sentit tant adult llegint una novel.la juvenil. Felicitats!!

Toni Cassany ha dit...

Gràcies, Frank!! Això és una prova per veure si funciona o com funciona això de contestar el comentari fet per un altre.

Frank Bayer ha dit...

Ueeeeeeeeeeeeeee!!!!!! He arribat a casa i he pensat "Deixem veure si en Toni ha triomfat!!! Jeje!!!

Ramon ha dit...

És una bona notícia, Toni. Moltes felicitats! En vaig parlar al meu blog fa uns mesos. Com recordo aquell entusiasme pel "Era mayo y exámenes".
http://kokamuskes.wordpress.com/2008/01/20/els-avantatges-duna-bona-edicio/

Anònim ha dit...

Ostres, quanta raó en l'última frase...
El 14 d'aquest març Einstein faria anys. A veure si trobes el que deia sobre les crisis... a mi em sembla que parlava de totes aquestes coses que ens passen i no entenem. De totes maneres a vegades el trenclacosques és tan refotudament extrany que quan comença a encaixar no saps si riure, plorar o tornar a començar...

(que consti que la rima final no era buscada)