dilluns, 9 de novembre del 2009

I no va tornar... tampoc

Sempre he anat curt de quadres. En part ha estat degut a l'èxit de vendes, ho dic amb tota la modèstia de la qual sóc capaç (que ja es veu que és misèrrima, no?) en fi, és la veritat, què voleu que us digui... I per altra banda, com tothom ja deu saber, no dedico 8 hores diàries a pintar i per tant la meva producció és més aviat limitada.
Sigui com sigui, sempre m'han faltat quadres i quan m'empaitava una exposició, doncs havia de fer mans i mànigues per acabar d'omplir.
He procurat moltes vegades, quan un quadre m'ha agradat especialment, quedar-me'l; i me l'he penjat a casa. Aquest que veieu era a la meva habitació, davant per davant del llit. Sempre ho he fet amb la recança de sospitar que allà hi tenia els dies comptats i que no acabaria pas essent el seu lloc ni formar part de l'herència futura...
I és que quan arribava l'exposició jo tirava de la "col·lecció de l'artista". Ja en pintaré un altre, pensava...
En aquest cas, però n'estava segur que tornaria perquè el vaig portar a l'exposició quan aquesta ja estava iniciada i no el van penjar com els altres... Ah, noi, però quan va tornar a casa i es complia el meu vaticini, es va trobar amb un galerista que em demanava una exposició en el termini d'un sol mes. M'interessava molt la cosa i vaig pensar que aquest quadre no resisitiria tanta bona sort.
Efectivament, hores d'ara deu fer companyia a algun desconegut per a mi que se'l mira cada dia abans de fer un son.

6 comentaris:

Kasal ha dit...

Home, si tanta il·lusió et fa tornar-lo a tenir, te'l torno. dema regategem el preu. Prometo no fer-me pregar.
Salut!

Joan ha dit...

Malgrat tot hagi anat com ha anat el meu no te'l penso pas tornar...

Anònim ha dit...

El va comprar en Barraso per a la sala de bicis. Una abraçada!Gerard S.

Toni Cassany ha dit...

jajajaja. Que bo. Gràcies a tots, mangants!

Albert Latorre ha dit...

Sembla com l'anunci del nostre gran amic en "Pancho" el gos de la loteria, jajaja. I no va tornar...

W-A-N-T-E-D

Maldita sea con lo bien adiestrado que estaba pancho... me planchaba la ropa, me limpiaba los zapatos, me iva a buscar el periodico, hasta que un dia... le dije que me fuera a comprar un billete de loteria, y no ha vuelto...

La meva aportació humoristica ;) jaja.

Atentament: L'Albert

Toni Cassany ha dit...

Ei, Lato, gran aportació la teva. L'humor és imprescindible i tu en saps molt d'això... Gràcies per la visita!