dilluns, 15 de juny del 2009

EX LIBRIS

No sé si sabeu què és un ex libris. M'imagino que sí. Es tracta d'una marca d'identitat que es posa als llibres per indicar a qui pertanyen. Amb els anys (un munt d'anys!) han esdevingut un art. N'hi ha de preciosos. Des de fa uns anys que en faig. Ha estat el regal de comunió d'un munt de nebots i fills. Des de no fa gaire, rebo encàrrecs per gent més gran. I encara més recentment, em dedico també a fer la capsa on s'endreça el tampó. Tot a mà. Tot únic i irrepetible. Un regal extraordinàriament original perquè es tracta d'una peça única. Aquí n'hi ha uns quants perquè us en feu a la idea del dibuix. Un altre dia n'hi posarem d'altres...

8 comentaris:

Frank Bayer ha dit...

Toni!!! Hem de parlar perquè t'en vull encarregar un per la família Bayer-Domingo!!! Ja en parlarem!!!

Joan ha dit...

Toni!!! Hem de parlar perquè la setmana vinent torno a fer la comunió. M'ha costat molt convèncer el capellà del bosc, però després d'un parell de gots de vi de missa i de deixar-li fer una ullada al post, l'he convençut que pel que fa als sagraments val més l'exés que el defecte!
Éspero que no ser nebot teu no sigui un handicap! Però per si les mosques tinc el telèfon de tots els teus germans per veure qui d'ells està disposat a adopatar-me!

Marc Cassany ha dit...

Que gran! A mi me'n vares regalar un per la comunió on surto jo amb una raqueta de tennis (com no...) i una copa.

Quim Cassany ha dit...

I a mi un de futbolista amb una copa. El tinc a molts llibres, i, i a més, és molt útil.

Toni Cassany ha dit...

Que macos que sou tots!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Frank, encara t'he d'ensenyar l'EX-LIBRIS, eh?!

Jan Knoll ha dit...

M'he fet un bloc: Cartes des d'Hamburg

Espero que et passis

Jan

Kasal ha dit...

Toni, et passo el numero de conta per ingressar el tema de drets d'autor o ho fem en negre?
Salut!