diumenge, 3 de maig del 2009

He visitat la Toscana


La Galeria el Claustre m'ha invitat a ser uns dels pintors participants en el llibre Girona, de Catalunya, pinta La Toscana. Aquest llibre pertany a la sèrie "Girona de Catalunya pinta". Són llibres voluminosos on cada artista presenta cinc obres. Acompanyant les peces creades ad hoc, hi va el currículum de l'artista. El llibre és excel·lent i es regala a tots els socis de la Galeria. Al final es fa una exposició col·lectiva on es poden adquirir els quadres. De fet, aquestes peces tenen un valor afegit pel fet d'estar catalogades en un llibre i per tant, si ja eren úniques, encara ho són més.
La Toscana és una regió italiana que fa pensar, segons com, en el nostre Baix Empordà, per la seva riquesa cromàtica i lumínica. He fet centenars de fotos i m'he empapat d'aquella bellesa inabarcable. A veure què passa. L'objectiu d'aquest post era donar-vos una mica d'enveja. Ho he aconseguit?

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Home, una mica sí. Però ja t'ho deus haver guanyat, no? Bona notícia, algun dia m'encantaria fullejar aquests llibres que dius.

Frank Bayer ha dit...

Ets un cabrit!! T'he contestat la pregunta, et fai enveja?? Esperem es quadres!!!

Marc Cassany ha dit...

Toni t'has d'emportar els meus pares de casa més sovint!

Joan ha dit...

Jua, jua, el comentari d'en Marc és bonííííííííííííssim... i sí, una mica de dents llargues ja les hem tingut.
Per cert, el meu avi, a qui ja deus coneixer, en fumava de "tuscanus"... potser algun dia hauria d'escriure alguna cosa sobre això.

Toni Cassany ha dit...

Ja, ja, ja.
Marc: quan vaig arribar a casa ja vaig notar que els fills esteu molt bé uns dies sense pares...
Me n'alegro d'haver-te fet tan feliç...
Joan: espero el post de l'avi toscà ja.