dijous, 20 de maig del 2010

Bravo, Txeik!!


Només volia aconsellar-vos que llegiu el post que en Txema ha fet sobre la temporada del Barça des d'una perspectiva d'un educador. http://soma.bloc.cat/post/17590/294061
A mi, aquesta lliga del Barça m'ha fet molta il·lusió. Haig de reconèixer que m'ha encantat que, en guanyar-la, el Madrid se'n quedés sense. Sí. Però també m'ha fet especial il·lusió per la forma com s'ha guanyat, perquè s'ha fet segons un model molt concret: elegància, lluita, esforç, respecte, constància, sacrifici, treball en equip, humilitat i respecte als altres, magnanimitat, honestedat...
L'estil Mourinho (ese portugués .... .... ..!) també podria ser que arribés a fer un triplet. Això fa més gran al Barça de Guardiola (no d'en lapoorta, que té un altre estil, si us plau!!) De fet no és normal que triomfi el bé com ho ha fet aquest any i l'any passat. En Figo ha dit que el Mourinho (ese portugués!) encarna molt bé els valors madridistes. quina gran veritat noi! Jo també ho penso. Són "tal para cual". Vine, vine, Mourinho, portuguesset, que ens mantindràs les ganes de menjar-nos els títols i posaràs de relleu la manera de fer del gran Pep Guardiola.

4 comentaris:

Kasal ha dit...

Avui teniem una conversa al menjador sobre les gerres d'aigua acumulades a les taules. Perdona l'atreviment però no puc evitar pensar en el que dius sobre el Barça i sobre Mourinho. Jo prefereixo l'estil Pep, que a llarg plaç, a base d'esforç, de deicació, de no deixar cap detall abandonat, acaba donant fruits. Ells els recullen en forma de títols, nosaltres en forma d'homes feliços, responsables i bons.
Salut i preparem-nos que arriben les nostres semifinals en forma de trimestrals.

ferran arizcun ha dit...

Vosaltres tres sou del Barça, oi? (va per Txeik, Toni i Kasal)

txeiks ha dit...

Gràcies Toni per elogiar el meu post i linkar-lo... Tens raó Kasal amb el que dius, jo també hi trobo paralelismes entre el Barça i ESO2: tenim un trainer que comparteix moltes virtuts amb en Pep i un equip carismàtic, brillant, i sobretot molt unit, del que em sento molt orgullós de formar part.
Amunt i crits!!!

Toni Cassany ha dit...

Com es nota que ha arribat la primavera amb tantes floretes...
Gràcies, a tots pels vostres comentaris.
Ferran: mai ho havia sigut tant.